Nowe w kosmetyczce - styczeń 2014 / New make-up and cosmetics products - january 2014

2 komentarze

Początek roku, a ja mam braki w kosmetyczce. Wyruszyłam więc do drogerii. Oto kilka nowości, które udało mi się kupić.
Zobacz też Nowości kosmetyczne - styczeń 2014.
Kupiłam:
  1. Lovely, Gloss Like Gel. Lakier do paznokci imitujący efekt lakiery żelowego,
  2. Rimmel, Stay Matte. Podkład matujący do twarzy,
  3. Wibo, 4in1 Concealer Palette, Profesjonalny zesta korektorów do zadań specjalnych.



Przyznaję, że lakier kupiłam pod wpływem emocji. Nie był to planowany zakup, ale ostatnio mam w ogóle jakąś fazę na różne odcienie zielonego.

Podkład oraz paleta korektorów to planowane zakupy. Rimmel Stay Matte to lekki, kremowy podkład matujący, który ma zapobiegać świeceniu się skóry, zapewniając jej naturalny i świeży wygląd. Wydaje się być idealny do mojej mieszanej cery.

Najbardziej cieszę się z profesjonalnej palety korektorów. Długo szukałam tego produktu w pobliskich drogeriach. Nareszcie go mam :-)

2 komentarze:

  1. Możesz zdradzić gdzie dokładnie i za ile kupiłaś Rimmel, Stay Matte i Wibo, 4in1 Concealer Palette? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno podkład, jak i paletkę korektorów kupiłam w drogerii Rossmann. Rimmel, Stay Matte - 12,99 zł (kupiony w promocji)
      Wibo, 4in1 Concealer Palette - 12,99 zł (regularna cena)

      Pozdrawiam
      zabalza

      Usuń