Cotton Ball Lights

2 komentarze

Cotton Ball Lights to nic innego jak ciepłe, miękkie światło zamknięte w kolorowych, bawełnianych kulach. Ciekawy sposób na dekoracyjne oświetlenie.

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z nagrodą. Wygrałam w konkursie, który polegał na wykonaniu dekoracji bożonarodzeniowych. Przesłałam kilka zdjęć moich rękodzieł, a jury doceniło wykonane przeze mnie prace i przyznało mi 1 miejsce.





Po rozpakowaniu z ulgą stwierdziłam, że jest instrukcja. Razem z Maćkiem zmontowaliśmy kule i już po chwili mogliśmy podziwiać efekt. Kule świecą delikatnym i bardzo ciepłym, nastrojowym światłem. Ciekawy pomysł na świetlną girlandę. Na stronie producenta możemy wybrać gotowe już zestawy kolorystyczne albo stworzyć swój własny. Do wyboru mamy 4 rozmiary girlandy: 10, 20, 35 lub 50 kul i około 40 kolorów, które możemy miksować w dowolny sposób. Zresztą zobaczcie sami - stwórz swój własny zestaw.

Co sądzicie o takim oświetleniu?

2 komentarze:

  1. Gratuluję 1. miejsca . A światełka to chyba z XXII wieku. Niesamowity efekt i możliwości.
    Warto brać udział w konkursach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Co do światełek, to prawda, tworzą niesamowity klimat :-)

      Pozdrawiam
      zabalza

      Usuń