Modna kurtka na wiosnę - ramoneska / Fashionable spring jacket - ramones

1 komentarz

Ramoneska - absolutny must have, który wreszcie znalazł miejsce w mojej szafie.  Pasuje niemalże do wszystkiego. Rewelacyjnie wygląda ze spodniami, spódnicą oraz sukienką. Nie wiem, jak do tej pory mogłam jej nie mieć :-D
Zobacz również To się nosi - mokasyny.
Ramoneski szukałam nie od dziś. W tamtym roku na jesień rozglądałam się za tym fasonem. Kryteria były następujące: czarna ramoneska + złote zamki. Niestety nie znalazłam żadnej fajnej (w rozsądnej cenie), która spełniałaby te kryteria.

Przeglądałam Internet i po prostu ją zobaczyłam. Co prawda, nie jest to klasyczna, czarna ze złotymi zamkami, ale jak zobaczyłam ten kolor - cudowna zieleń, to po prostu musiałam ją mieć. To był dość spontaniczny zakup. Na razie to najlepszy zakup tego sezonu.





1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń