Tygodniowa kuracja z ampułkami Rival de Loop Hydro / 7 Days with ampoule Rival de Loop Hydro

1 komentarz

Małe cudo, napełnione substancjami czynnymi, które w krótkim czasie ma dać zauważalne efekty poprawy wyglądu skóry twarzy. Poza tym kosmetyk ma poprawić jej elastyczność i nawilżenie. Wchodzę w to :-) Dzisiaj rozpoczynam  tygodniową kurację z ampułkami Rival de Loop Hydro.
Zobacz również Pielęgnacja twarzy zimą.
Codziennie staram się wypijać od 1 do 1,5 l wody. Oprócz tego herbata, soki i inne płyny. Czuję jednak, że moja skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia. O ampułkach Rival de Loop Hydro czytałam i słyszałam wiele pozytywnych opinii, dlatego postanowiłam po nie sięgnąć.

Działanie:
  • uczcie gładkości,
  • poprawa elastyczności,
  • ochrona przed wpływem wolnych rodników.
Jak używać ampułek?
Zanim sięgniemy po ampułkę, należy dokładnie oczyścić skórę twarzy. Następnie równomiernie nałożyć jej zawartość na twarz, szyję oraz dekolt i delikatnie masować do czasu, aż całość kosmetyku się wchłonie. Potem możemy nałożyć krem na dzień lub na noc w zależności od tego, kiedy postanowiłyśmy stosować ampułkę.


Ja swoją kurację rozpoczynam jeszcze dzisiaj wieczorem. Stosowałam już serum do twarzy, ale po ampułki sięgam pierwszy raz. Jestem bardzo ciekawa rezultatów.
Czy któraś z Was stosowała może te albo inne ampułki? Jakie są Wasze doświadczenia z tego typu kosmetykami?

1 komentarz:

  1. Zawsze bardzo byłam ciekawa tych kapsułek, chyba czas wypróbować!!!

    OdpowiedzUsuń