Spódnica w kwiaty / Floral skirt

2 komentarze

Rozkloszowana spódnica z motywem kwiatowym. Tę dostałam od mojego Maćka na Dzień Kobiet. Lepszego prezentu nie mógł wymyślić :-)
Zobacz również Frędzle w roli głównej.
Spódnica ta stanowi świetną bazę wielu stylizacji. Tutaj zestawiłam ją jeszcze z bluzką z długim rękawem, ramoneską i botkami. Pomimo, że w słońcu jest już bardzo przyjemnie, niestety w cieniu jest dość chłodno. Ale już niedługo będę mogła ją zestawić z prostym białym t-shirtem z krótkim rękawem i np. z balerinkami. Ach... jak ja już bym chciała, żeby było tak ciepło.

Ci którzy śledzą mnie na Instagramie lub Twitterze wiedzą, że za niecały miesiąc wybieram się na Maltę. Szczerze mówiąc jeszcze nie wiem, co dokładnie spakuję do bagażu i jak duży on będzie, ale tę spódniczkę z pewnością ze sobą wezmę :-)





naszyjnik | necklace - Cropp
kurtka | jacket - Attentif
bluzka | blouse - Mega
buty | shoes - nn
spódnica | skirt - nn

2 komentarze: