Koło do jogi

Skomentuj

Uważajcie, kiedy wypowiadacie swoje życzenia na głos, bo one potrafią się spełnić :-)
Zobacz również dlaczego w ogóle joga?
Ostatnio miałam okazję zobaczyć i dotknąć takie koło i tak strasznie mi się spodobało, że zaczęłam się zastanawiać nad jego kupnem, jako kolejna pomoc i urozmaicenie praktyki. Pomyślałam i powiedziałam na głos, że bardzo chciałabym mieć takie koło. Zrobiłam nawet research i już miałam zamawiać, a tu nagle... jakby ktoś czytał w moich myślach...

Właśnie dzisiaj otrzymałam przesyłkę - koło do jogi + książka z instrukcją i opisem pozycji, w jaki sposób można potraktować z kołem. I jeszcze coś... dwie płyty dotyczące relaksu i różnych technik oddychania.




Agnieszka Robakiewicz, założycielka i redaktorka portalu JogaLifestyle.com, zaproponowała mi przetestowanie takiego zestawu. Agnieszko, bardzo Ci dziękuję. To dla mnie mega niespodzianka. To, jak gwiazdka w środku wakacji :-) Cieszę się, jak małe dziecko, które właśnie przekroczyło bramę Disneylandu. Nie mogę usiedzieć w miejscu :-D dlatego zaraz idę przetestować to cudeńko.

A gdyby ktoś z Was chciał takie koło mieć u siebie w domu, to odsyłam bezpośrednio do tego  produktu w sklepie: klik.

0 komentarze:

Prześlij komentarz