Łatwe w wykonaniu cukierki na święta

Skomentuj

Dzisiaj krótko i na temat. Uznałam, że jeżeli jeszcze nie znacie tego przepisu, to koniecznie musicie go poznać. Łatwe w wykonaniu sezamowe cukierki, to moim zdaniem idealny pomysł na świąteczne słodkości, którymi możemy obdarować najbliższych.
Zobacz również przepis na pyszne trufle z serkiem mascarpone.
Przepis znalazłam 2 dni temu, składniki kupiłam wczoraj i szerze mówiąc zastanawiałam się czy w ogóle coś z tego wyjdzie. Efekt końcowy zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Ja jestem zachwycona tymi cukierkami. Nawet mój Maciek, który mówi: "Ja nie jem słodyczy!", spróbował i stwierdził: "Dobre", co mnie bardzo ucieszyło. Mam nadzieje, że posmakuje również moim najbliższym.

Podstawowym składnikiem tych cukierków jest prażony sezam. Oprócz tego znajdziecie tam również daktyle i odrobinę miodu. Uwielbiam takie proste przepisy. Bierzemy 3 składniki, wszystko wrzucamy do jednego naczynia, blendujemy, formujemy według uznania i gotowe.

Oryginalny przepis znajdziecie na stronie "więcej niż zdrowe odżywianie", a dokładnie... o tutaj.




Moje cukierki są gotowe, kilka już nawet zjadłam :-D Zaraz zabieram się za trufle z serkiem mascarpone. Będą nieco inne, jak te z przepisu z góry strony. Jeżeli fajnie wyjdą, to z pewnością wkrótce podzielę się Wami przepisem, także bądźcie czujni ;-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz